zondag, juli 12, 2009

All quiet on the Begt front

Noem het escapisme, noem het wijsheid: feit is dat ik gisteren ontzettend heb genoten van de beslissing om niet een dag op een popfestival te gaan hangen en op zeker met een borrel te veel in de taxi te stappen.
Ipv die feestelijkheden togen vrouwlief en ik van waterlooplein naar film naar terras voor een hapje naar de wallen voor een afzakker naar de trein naar huis naar elkaar.

Ons maandelijkse weekendje met zn tweeën is onze relationele eurotop, de G2 van onze liefde.
ik berust in het feit dat ik dat erg prettig aan t vinden ben...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Met tijd komt raad,investeren in samenzijn.

Stefanus Rafael Maria zei

Geniet van het leven Begt!

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...