donderdag, oktober 21, 2004

Nieuw! NIW! Nieuw! NIW!

Begt komt in gewetensnood. Begt werkt bij een bladenboer en moet constateren dat er een mogelijk nieuwe klant aan zit te komen. Het NIW staat vanmiddag hier op de stoep om af te spreken of er wellicht zaken te doen zijn.
Conflicting accounts, tegenstrijdige gevoelens en "berufsverbote" zijn de eerste termen die mij een Pim Fortuyn-moment opleveren (dwz: dat ze mij door het hoofd schieten).
Ik hoop mijzelf netjes te houden vandaag, dat ik geen ondubbelzinnige opmerkingen over "de bezetting van de afdeling" maak en zo.

NB: vroeger wist ik probleemloos met deze ethische kwestie om te gaan. ik heb het altijd uit mijn hoofd weten te zetten dat een, ahum, weldenkend mens als ik voor een blad als Story aan het werk was...

Geen opmerkingen:

Green Border (aka Zielona Granica) - Agnieszka Holland

Green Border op IMDb (6,4)   Green Border op Moviemeter (3,50) Ik kon de slaap maar moeilijk vatten gisteravond, er spookte te veel door mij...