dinsdag, december 07, 2004

A good heart

..these days is hard to find.

Wie? Nou? Inderdaad, Feargal Sharkey, ex-undertones voorman.
Als DJ's moeten harry en ik die kennis wel in huis hebben, het kan zomaar van pas komen.
Komt bij dat we inderdaad ons best doen over een goed hart te beschikken: de opbrengst van ons laatste draaiavondje wordt gestort op het gironummer van Dance4Life, de actie die op diezelfde avond op tv werd gehouden.

Eerder stortten wij ons geld in het studiefonds van de dochter van een vermoorde vriend van ons, zo heel af en toe hebben wij het hart toch op de juiste plek zitten.
Suggesties voor goede doelen zijn welkom...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

By SJJ / A Bloggers Pain in the Ass!
Politiek correct, engagement ook nog plus een 'good heart'?
Waarlijk, u moet de ideale schoonzoon zijn...
In mijn geval gaat het niemand wat aan in welk fonds ik me pecunia stort.

begt zei

ik had het idee dat Jij en Pecunia elkaar al heel lang niet meer gezien hebben, SJJ....

Anoniem zei

By SJJ / A Bloggers Pain in The Ass!
Zeg maar dat ik een haat-liefde verhouding met haar heb. Each man kills the things he loves.... Ga op het nieuwe initiatief kijken, succes ermee!

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...