woensdag, april 18, 2007

Dat hak net nodig

Gisteravond een goede vergadering met een duidelijk "van wanten"team: mensen die liefde voor de film uitstralen en die bereid zijn iets groots op te zetten. Ik mag in de stuurgroep zitten, coördineer de publiciteit. Lekker om me ergens helemaal op te kunnen storten, terwijl ik niet eens zelf alles hoef te doen.

Comic thuis, ligt er een envelop met een nieuwe proefdruk van onze trouwkaart klaar. Schoonpa had een waarlijk prachtige foto gevonden die hij creatief erin geplakt had. Ik tevree, mijn twee uren later thuiskomende lief dito.

Kortom: we maken stappen, boeken progressie! Dat hak nou net nodig!

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...