dinsdag, april 03, 2007

(Niet) Verzilverd

Kep de afwezigheid van de grote westfriese popgod niet goed aangegrepen. eindelijk hak weer eens kans op goud gisteravond, bij de maandelijkse kroegie-conXie avond.
Helaas helaas, voor de tigste keer ging ik met zilver naar huis. Dit keer stond de quiz geheel in het teken van David Bowie.
Daar week wel wat van, maar mijn linkerbuurman Paultje L. zit er veeeel dieper in. Die mocht ik dan ook terecht en met ruime afstand voor laten gaan.

Poulidor, Zoetemelk, de PvdA: is het slecht gezelschap???

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Renate Groenewold ook?

begt zei

oh ja, das er ook zo een!

en er zijn er vast nog meer!

(ajax, valt die er ook onder??)

Green Border (aka Zielona Granica) - Agnieszka Holland

Green Border op IMDb (6,4)   Green Border op Moviemeter (3,50) Ik kon de slaap maar moeilijk vatten gisteravond, er spookte te veel door mij...