dinsdag, augustus 07, 2007

En nou ben ik het zat!

In de jaren 80 was het nodig, het leek een tijdje weg, maar het is weer tijd voor de solidariteitsacties! Handen af van mijn makkers, of ze nou afvallige moslim, homo of op welke andere manier dan ook laakbaar zijn in de ogen van streng religieuzen, salafisten en andere verderfelijke ideologen.
Laat mekaar in waarde: laat de homo's homo zijn, laat de a- of anti-religieuze zijn ongeloof en laat de gemakszoeker zijn gemak. En als je dat niet wilt:
SODEMIETER HIER OP, ga naar pakistan in een madrassa zitten, ga in het Rif-gebergte zitten brevieren, ga nabij Jeruzalem tien keer de Calvarie-berg op, maar hou je geloof of je zogenaamde overtuiging voor jezelf en ga het niet met geweld op een ander overbrengen.

ik ga mn oude jaren 80 buttons weer van zolder halen

H A N D E N A F V A N M I J N (o n g e l o v i g e ) M A K K E R S!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

amen!

begt zei

kijk, das nog eens krachtig reageren!! bijna had ik er wat van gezegd, maar ik zie ongeveer hoe je het bedoelt!

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...