donderdag, december 02, 2010

Nuance


Hij is een beetje zoek, ook bij mij.
De nieuwe manier van volgen van de politiek is om zo hard mogelijk op rechts of links te schieten. Zeiken, grof zijn, shockeren en intimideren.
ik doe er hard aan mee, betrap me zelf ook op pavlov-reacties op wel heel simpele insinuaties. Heeft me in ieder geval al 2 "vriendschapsrelaties" gekost op enkele van de nieuwe media. Soit.

Altijd was ik links, ooit was ik dat in de schemering en op de achtergrond. Ook in het begin van mijn politieke bewustzijn was het niet opportuun om links te denken, maar toen liet men elkaar iets meer in zn waarde dan nu.
ik ben niet van plan in te binden, maar verbaas mezelf erover dat ik in de "oog-om-oog" microjournalistiek ben beland. Mijn streven was ooit om zoveel mogelijk de dubbele moraal te ontmaskeren om daarmee het belang van "leven en laten leven" te etaleren. Dat mooie is eraf...

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...