dinsdag, januari 11, 2005

Ik ben voornemens..

om het dit jaar met hoofdletters en punten te accentueren! Een duidelijk jaar, dat moet het worden! Helder, licht en bij vlagen lichtzinnig!
Met de laatste nieuwjaarsreceptie (as donderdag) in het vooruitzicht stel ik hierbij alvast enkele regels en voornemens op schrift, om dit jaar mijn pijlen op te kunnen richten;

- (blijven) proberen de wereld een betere plaats te maken
- mijn lief aan een betaalde baan helpen
- mijzelf ook aan een nieuwe baan helpen
- als bovenstaande niet lukt, zorgen dat de donkere wolken boven mijn huidige werk verdwijnen
- de vakantiepeuken laten voor wat ze waren
- de assist-koning worden van de 9e reserve klasse x (of waar wij ook spelen)
- blessurevrij blijven
- www.poliziek.nl een heus platform voor politieke betrokkenheid laten worden
- minimaal twee weekenden weg met mijn lief
- geen familie, vrienden, bekenden of beminden te verliezen dit jaar
- mijn kinderen zorgenvrij het jaar door helpen
- meer popconcerten bij te wonen dan afgelopen jaar
- podium te zijn voor discussie, uitlaatklep te blijven voor wie dat nodig heeft
- dat ook maar één van bovenstaande regels uitkomt!

Ok, ik geef toe, ik ben idealist maar stilzitten is ook zo wat...

Geen opmerkingen:

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...