donderdag, maart 09, 2006

And never the twain shall meet!

Althans, dat dacht ik. Niedus!
Onderstaand bericht geeft mij het vertrouwen dat op alle mogelijke manieren de oude en de nieuwe wereld elkaar zullen ontmoeten.
In RSS ben ik nog maar beperkt thuis, van postzegels wist ik niet dat ze nog bestonden (laat staan daquizt dat ze nog verzameld werden).

Ik ga eens even surfen...


TPG Post start postzegelblog

TPG Post komt met een blog over postzegels. Daarop postzegelnieuws en een platform om met elkaar in gesprek te zijn over postzegelthema's, het ruilen en het (onderling) kopen of verkopen van postzegels.
De blog biedt ook de Postzegelklikker, een RSS-tool waarmee die het de postzegelfans makkelijk wordt gemaakt om al het postzegelnieuws te volgen.

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...