dinsdag, juni 13, 2006

ConXies #2

Was het de warmte? Was het de sex voor de wedstrijd? Was het ouderdom?
Hoe het ook zij, Begt verscheen gisteren niet geconcentreerd aan de start van de quiz.
Na dit seizoen met de voetbalploeg al met verve de laatste plaats te hebben veroverd, overkwam me dat nu ten eersten male ook in deze tak van sport. Rode lantaarns, zal ik ze maar gaan sparen?
Ik probeer het volgende maand weer, hopen dat er dan wat minder albumtracks van meer of minder obscure acts in zitten dan deze keer. als er dan geen verbetering in zit, zal ik mijn meerderen moeten erkennen.
En ja, natuurlijk had ik A Perfect Circle moeten herkennen en Heather Nova moeten weten. Om maar met Abel te spreken: "maar het gáát niet"...

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...