dinsdag, juni 20, 2006

Leven sloopregeling

En wáárom zou het toch zijn dat mensen die leven-sloopregeling niet willen? omdat bazen er nog steeds een beslissende stem in hebben óf de werknemer die vrije tijd wel kan opnemen misschien? omdat je weliswaar belastingvrij mag sparen, maar niet belastingvrij opnemen misschien??
En is de oplossing dus de onderstaande: de keuzemogelijkheid voor werknemers nog kleiner maken en dan zeggen dat leven-sloop na een aarzelend begin toch een succes is geworden? Bah, wat ben je toch de lul als werknemer...


(bron: nu.nl)
Spaarloonregeling op de schop

Uitgegeven: 20 juni 2006 06:49
Laatst gewijzigd: 20 juni 2006 12:35

DEN HAAG - CDA en PvdA willen in de volgende kabinetsperiode het spaarloon laten opgaan in de nieuwe levensloopregeling die sinds dit jaar het sparen voor verlof mogelijk maakt.

Op die manier hopen de twee partijen de nieuwe levensloopregeling populairder te maken. Uit onderzoek kwam recent naar voren dat maar 5 procent van de werknemers gebruik wil maken van de nieuwe regeling.

2 opmerkingen:

FROMMEL zei

ik heb geen baas. ik heb een werkgever. maar een lul is het wel.

begt zei

dan ben jij ten dele een gelukkig man. ik heb ze helaas alletwee: mijn baas werkt ook bij mijn werkgever (en dat zal ik weten ook!)

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...