dinsdag, juli 18, 2006

Doodsstrijd

Een heel eind bij mij vandaan voert een oude dame haar doodsstrijd en toch ben ik er bij. Mijn oude tante, 89 jaar, is der dagen zat. Ze is het laatst levende familielid van de tak waar mijn moeder uit voortkwam. Haar ouders, twee broers en twee zussen gingen mijn tante voor en nu lijkt ook voor haar het verhaal ten einde. Van de familie was alleen mijn moeder degene die kinderen had, dus het familiespoor loopt daar vast.

Een dynastie ten einde, een einde aan onze link met Gelderland (en een beetje omzwervingen in Overijssel en Limburg).
Tot het definitieve bericht daar ik, toon ik hier alvast digitaal respect!

2 opmerkingen:

Peter te Riele zei

Toch leeft ze voort: in dat koppie van die blogger in Hoorn. Houden zo!

Peterter

begt zei

zeker, in alle contacten met de broers kwam ook zoiets naar buiten. ieder zn eigen verhaal, een enkeling zelfs die een kaarsje brandde.
inderdaad is respect en herinnering dan het enige, maar misschien ook wel het mooiste dat rest..

Simple Minds: Everything is Possible - Joss Crowley

Simple MInds: Everything is possible op IMDb (8,0)   Simple Minds: Everything is possible op Moviemeter (3,30) Een 8,0 op IMDb. Dat is echt ...