vrijdag, januari 19, 2007

Over 25 jaar

..zal ik jou nog steeds beminnen.
over 25 jaar
ook al hebben we grijs haar..


En zo gaat t in johnny hoes (toch? z'n liedje nog effe door.
vanmorgen precies 25 jaar geleden stierf mijn moeder. Mooi vriesweer, ze ging met de fiets van Wervershoof naar Hoorn maar heeft dat nooit gehaald: hartstilstand.

Nog elke dag komt ze in mijn zinnen, in mijn gesprekken, in mijn gedachten en in mijn ervaringen voor: ook al is het al een kwart eeuw geleden, ze blijft onvergetelijk!

Moe, je bent er nog steeds!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat is dat onzichtbare lijntje waarmee je met je moeder bent verbonden. Dat zal nooit verdwijnen. Zolang jij leeft, leeft zij ook. Mooi toch?

FROMMEL zei

waar zouden wij mannen zijn zonder ons mam...

begt zei

heel mooi, dat lijntje bewijst inderdaad ook frommel's stelling.
ik weet in ieder geval dat ik van mn yin/yang verhouding veruit het meest van mn moeder heb...

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...