maandag, januari 08, 2007

Sports all sorts

Tis sowieso -naast dat golf- een beetje een sportdagje vandaag. Kom net terug van 2 1/4 uur sportsschool (nou vooruit daar zat ook drie kwartier sauna bij), even lekker de punkrestanten eruit zweten.
Afgelopen vrijdag togik met mijn vier dames naar de bowlingbaan. Ten eerste stond de afspraak al een tijdje, ten tweede moest onze huwelijksmelding gevierd worden.
Bowlen kan ik redelijk, doe t nooit slecht, soms heel goed maar meestal ruim voldoende.
Had een score van 136, is niet helemaal mijn top 10 maar toch: dat ik hiermee derde (3e!!!) werd, had ik nooit voorzien.
Ten eerste kregik klop van dochter Lu (10 jaar, ahum) die mij met 2 punten versloeg. is voor een papa natuurlijk al een klap, verliezen van zn eigen kinderen.
maar dat was nog niet de topper; mijn lief was werkelijk helemaaaal los, die gooide maar liefst 183 ! Ongetraind!
Daar kom ik voorlopig niet in de buurt, zoveel is duidelijk. Volgende keer toch maar weer gourmetten, dat win ik altijd!!!

Ohja, het ging over sport: vanavond denksporten! Popquiztime it is, ben benieuwd of ik enige mate van vorm aan de dag kan leggen. Want denken, dat lukt wel. maar dan aan heeeeeel andere dingen op dit moment...

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...