woensdag, januari 03, 2007

Wat doe je jezelf aan?

ZO, een paar dagen later is t en eerst nu besef ik wat ik mezelf allemaal aangedaan heb. Er komt zo ontzettend veel op ons af op dit moment dat de noodzaak tot structurering levensgroot is.
Ga ik dan ook doen. Ik ga beloven dat ik jullie niet allemaal ga lastigvallen met alle innetjes en outjes rondom het feestje dat tenslotte grotendeels voor onszelf is.
derhalve beloof ik jullie het volgende. Ik start deze week een nieuwe blog op, een sublog in vaktermen, die ook via deze pagina te bereiken zal zijn. Urrel wordt "www.marriagedoe.blogspot.com".
Daartoe in de rechter-links kolom klikken (mooi klinkt dat, rechter en toch links!).

Dan blijft deze lifelog gewoon voor de vreemde gedachten in mijn hoofd, voor mijn politieke of muzikale bespiegelingen en voor elk ander vermeldenswaard feit dat in me opkomt.

zie je? t werkt al, dit was de eerste stap tot structuring!!

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...