zondag, februari 04, 2007

Fongers

Nee, het is niet een nieuw select clubje met een aparte sexuele hobby!!
Nee, t zijn ook geen aanhangers van de aziatische fong-kunst.

"Fongers" is gewoon een oerhollands fietsenmerk! En sinds gisteren bezit Begtje er ook 1, zij het in minimale versie: een vouwfietsje!
Morgenochtend voor t eerst mee náár, in en vanuit de trein: op naar de nieuwe werklocatie. Hoop dat ie me t gemak gaat leveren waarvoor ik hem meende te moeten aanschaffen.
Heb me suf geoefend afgelopen weekend: in een minuut of twee heb ik m uit, in een minuut of drie heb ik m ín elkaar: drie schroeven los resp vast, twee trappers in- resp uitklappen en t zadel omhoog resp omlaag pushen: dat is t hele eiereten: op die fiets!

4 opmerkingen:

Peter te Riele zei

Zo kom je weer goed in conditie voor het spinnen;0)

begt zei

tis inderdaad behoorlijk hard ronddraaien met die kleine wieltjes, maar zo vanmorgen langs t kanaal peddelend begonk vanzelf te fluiten!!

Peter te Riele zei

D'r zit toch wel een versnelling op. Of is de fiets eigenlijk bedoeld voor de pensioensleeftijd ;0)

begt zei

nóóit versnellingen, dat gaat alleen maar stuk. Verzet, daar draait t om in t leven... ;-p

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...