dinsdag, februari 27, 2007

Persbericht

Nu ja, een bericht over het rozevodje 'De Pers". Getrokken van Marketing Online
Lees het en denk er het uwe van. persoonlijk....


Gratis dagbladen 'zullen lijden' onder komst De Pers

De gratis dagbladen Metro en Spits zullen het meest te lijden krijgen van de komst van dagblad De Pers. Van de krantenlezers met een betaald abonnement overweegt 66 procent door de komst van de gratis tabloid De Pers het bestaande abonnement op te zeggen. Dat blijkt uit een online onderzoek van mediabureau Universal Media en e-mailmarketingbureau TAPPS.


persoonlijk geloof ik daar geen ene poot van. Ik kan me neit voorstellen dat 66 % van de mensen die na een jaar of vijf metro en spits nog steeds een betaald abo heeft, nu opeens wél over wil stappen. Wat maakt pers zo anders dan die andere twee gratissen? Is de prijs dan werkelijk allesbepalend? of is er nog zoiets als het 'de krant is een meneer' gevoel, en in dit geval "mijn meneer"???

Ik blijf betalen!!

Geen opmerkingen:

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...