vrijdag, maart 30, 2007

Punniken


ik ga me vanavond eens ff lekker helemaal het hoofd leegpunniken.
Eventueel aanwezige stress, agressie, onvrede, misnoegens danwel mismatches kneiter ik allemaal mijn kop en mijn cd speler uit met een minstens vier uur durende punk-djset met maatje Harry.

Swaf op de kop, al die ouwe leren koppen weer eens tegen de herrie in laten waaien. ben de hele dag al aan het oefenen: van Bohse Onkelz naar Green Day, van Dead Kennedies naar Plastic bertrand: stuiterbubblepoppyemooldskoolfunkyoi: alle soorten punk komen aan bod.

Hier gaak een tijd op teren

2 opmerkingen:

Peter te Riele zei

wa's dat nou? nu al stress, agressie, onvrede en misnoegens en mismatches, je bent niet begonnen.
Succes met punniken!

begt zei

ja, ook kleine beetjes kunnen opstapelen!! maar nu dus weer weg, dus ik begin gewoon weer blanco!

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...