donderdag, maart 01, 2007

Vooruitgang?

Vanavond oud-papieravond in onze wijk. Da's nog lekker ouwerwets.
Wat ik vanavond echter flikte, dient echt onder het lemma 'vooruitgang" weggeboekt te worden.

Begtje flikte het om een achttiendelige encyclopedie aan de weg te zetten. Stond al een poosje op zolder te verpieteren en nu de nieuwe slaapkamer nakende is, moest de oude boekvoorraad geruimd.
Vroeger bewaarde je zoiets voor je nageslacht, maar ja: die van mij zijn van de internetgeneratie, de oudste is bij tijd en wijle al wiki! En als je ziet hoeveel er al roerloos op marktplaats staan, dan wil je daar niet bij horen...
Kortom: gathering dust op zolder, das ook geen fijne levensavond voor die boeken.
dan maar in de pulp!

Wie o wie beticht mij van "boekverbranding"? Vooruit, gang?

2 opmerkingen:

FROMMEL zei

met verhuizing ven terug ook aan de kant van de weg gezet die encyclopedie. er stond namelijk geen puch in...

begt zei

tja, daar heb ik nog niet eens naar gekeken , of NS er in stond....

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...