dinsdag, juli 06, 2010

Uit de basis

Dat was het dan.
Met zn allen hebben we er flink wat jaren rondgelopen, maar gisteren was toch echt de finale avond van de basisschool.
Dochter L. is er klaar mee, en ik dus ook. Na de zomer een grote middelbare meid, nu nog héél even in de basis.
Musicals ga ik niet missen, al was deze toevallig een goed uitgevoerde en goed gezongen. Daarna een heerlijk avondje dansen met groep-achters: Begtje als dj die zich helemaal liet leiden door de woest enthousiaste jongens en meissies die acht jaar lang klasgenootje van mn dochter zijn geweest.
Ik ben weer helemaal op de hoogte: van Blah Blah Blah via Freestylers tot de grote hipperik van dit moment. Nou snap ik waarik de naam Jason Derulo zo af en toe in mn itunes voorbij zie komen.

Pracht dankbare avond, blij publiek en lekkere sfeer: als dj'en altijd zo leuk was, ging ik echt proberen mn beroep ervan te maken.

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...