maandag, juni 20, 2005

Culti

If the glass is full,
drink up, drink up,
this may be the last time
we fill this cup!


dawas weer een multi culti-weekend. van volksspelen op zijn oudhollands (stadsfeesten he, bij ons in hoorn doen ze het niet voor minder) via djembe-optredens door ons zeer geliefde menschen tot uiteindelijk een rockend coveroptredentje van Quattro Formaggi, de fijnste coverband uit de noordkop.
Vlak voor dat laatste zat echter de summit: in mijn eigen swafje was weer eens de stemmige aanwezigheid van Jason Webley te ervaren. Een Seattle-zanger, die iets geheel anders speelt: accordeon, spaanse gitaar, een stem als een kathedraal en vooral, vooral veel humor.
Eens per jaar komt de man langs en ik weet het zeker, ik wil dat nooit meer missen.
Op Glastonbury krijg je eind deze maand nog de kans ommem te zien!

voorlopig benk zelf weer even voorzien van de juiste atmosfeer, ik draai lekker even een van zijn ceedees en hou me staande met "The drinking song"!

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...