maandag, april 03, 2006

You can't please everyone #2

Maar vriendje Rondie in ieder geval wel!
Na mijn alarmbericht van vorige week parkeerde hij gisteravond al zijn superbolide voor mijn deur om te hulp te schieten.
Ik had een pc-probleem en dat mag ik nooit zelf oplossen. Mijn pc en de daarin verstopte programma's zijn allen kindjes van Rondie.
En blij dat ie was gisteren: ik bleek een email-probleem te hebben dat hij niet kon oplossen. Niet op het eerste gezicht althans. Urenlang opslaan, verwijderen en downloaden bleken niet het gewenste resultaat te geven. En pas dan komt meneer op stoom! Met een zichtbare grijns meldde hij dat ik voorlopig niet kon emailen omdat hij zich nog even nader op mijn digitale ongemak ging storten.

Toch weer iemand blijgemaakt dit weekend.

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...