donderdag, april 20, 2006

Blijf zitten waar je zit...

en verroer je niet!!
De concurrentie maakt het mijn linkse vrienden nu wel errug makkelijk! Met zulke vijanden heb je immers geen vrienden nodig.

"VVD-top ergert zich aan interne machtsstrijd tussen Rutte en Verdonk"
"CDA'ers in het land voelen Balkenende aan de tand over sociale gezicht CDA".

Prachtig, zolang die partijen zulke artistieke blunders maken, hoef ik me nergens zorgen over te maken voor
A) de verkiezingen volgend jaar
B) voldoende weblog-materiaal de komende tijd
C) gespreksstof rondom de borreltafel.

Dank Dank, rechtse kerkgangers, dat jullie ons dit allemaal gunnen...

2 opmerkingen:

Peter te Riele zei

Ik reken op je (web-log) Val niet stil maar blijf commentaar leveren.

Peterter

begt zei

maak je geen zorgen, peterter. t zit dermate in mijn bloed, dat commentaren, dat ik deze ultieme gelegenheid uiteraard gewoon blijf grijpen...

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...