woensdag, mei 24, 2006

Xeno's

Nooit gedacht dat ik nog eens bevestiging zocht bij "de ondernemers". Laat staan dat ik dacht dat ik bevestiging kréég.
Langzamerhand gaan er gelukkig steeds meer stemmen op die bevestigen dat wij in dit landje verkeerd bezig zijn. En gelukkig wordt daar ook bij gemeld dat dat voornamelijk aan de omhooggejubelde clown Pim Fortuyn te danken is.
Creatief talent, wetenschappelijk talent, zakelijk talent: waar ze ook zitten in het buitenland, ze kiezen steeds vaker niet meer voor Nederland om zich te vestigen. "omdat hier een xenofobe sfeer heerst sinds Pim Fortuyn", zo tekende de volkskrant gisteren ook letterlijk op.
Met de bevestiging van amnesty international daaraan toegevoegd hoop ik dat we langzamerhand inzien dat dit afschuwelijke beleid van afstoten ipv assimileren, van wantrouwen ipv samenwerken nu eindelijk eens over moet zijn.
Oprotten met die nep-christelijke, vooral economisch gedreven vestigingsregels, weg met het asielbeleid.
Het wordt tijd voor het opnieuw vestigen van maatschappelijk constructieve waarden.
We moeten de schaamte maar eens voorbij.....

4 opmerkingen:

PS zei

je moet de politiek in...

Peter te Riele zei

Begt for president!

Anoniem zei

klein typfoutje: niet assimileren maar integreren!
Maar je bedoelt het goed!
Maria

begt zei

ik bloos een beetje! zowel van de waardering als van de correcties. (al bedoelde ik wel degelijk "assimilatie" als zijnde de biologische beeldspraak van integreren; edoch, dat is mijn manier van schrijven en dat roept idd wel eens vragen en correcties op. Ach, wie niet waagt).
Ik heb tot vier keer toe verzoeken van de lokale politiek om toe te treden naast me neergelegd, ben tot nu toe liever onafhankelijke horzel dan geintegreerde jaknikker. maar wie weet..

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...