vrijdag, juli 13, 2007

Rebirthing

Kweet niet helemaal wat er gebeurt, maar hoe dichterbij we komen, hoe leuker ik dat trouwen begin te vinden.
Is het simpelweg het aan vrienden kunnen aanbieden van een goed feest?
Is het simpelweg het ijken van je lieflijke gevoelens?
Is het de "road to eternity" die meespeelt?

ik weet het niet, maar weet wel dat de blijdschap over volgende week omgekeerd evenredig staat aan een gebrek aan zenuwen. ik kan nu even niets bedenken waarover ik in de stress moet gaan schieten. het "al bundy" gevoel van links en rechts de portemonnaie trekken, het praten over details als kleding en versiering van de ruimtes, tis me allemaal goed deze dagen.
"Marriagedoe" blijkt allemaal leuke kanten te hebben. (stelling!)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gelukkig dat je het allemaal leuk vind. Het is toch eigenlijk ook onzin om nerveus te zijn over iets dat je allebei heel graag wilt? Dus hoppa, genieten maar.

Trouwens een bijzonder leuke woordspeling: Marriagedoe.... :-)

begt zei

mee eens hoor, het moet vooral leuk worden. tis een genot om mensen een feestje te kunnen aanbieden (en er ondertussen zelf ook volop aan mee te doen!)

woordspeling zijn nu eenmaal mijn tweede natuur, al zou ik het willen stoppen dan lukt het nog niet...

Simple Minds: Everything is Possible - Joss Crowley

Simple MInds: Everything is possible op IMDb (8,0)   Simple Minds: Everything is possible op Moviemeter (3,30) Een 8,0 op IMDb. Dat is echt ...