donderdag, juli 12, 2007

Zilveren paar

Gisteren gaf ik n extra rondje weg.

ZO, bijgekomen van dat bericht? Dan nu de reden....
De exacte datum weet ik niet meer, wel dat het zomer 1982 was dat ik minimaal wekelijks Swaf begon te bezoeken. Nog voordat de huidige eigenaar achter de bar kwam staan, barmanden al twee heren de tap die ook een en ander van muziek wisten.
Kliet mijn vrienden achter in t kroegie, na een week of vier kwamen ze achter me aan en eigenlijk, eigenlijk zijn we niet meer weggegaan.

Swaf, het is goed dat het niet mocht, anders was ik allang met jòù getrouwd en had ik wellicht de hedendaagse spanning nooit meegemaakt.

25 jaar mn stamkroeg, daar goten we gister een extra hertogje op weg!!

1 opmerking:

FROMMEL zei

17 september zit ik alweer 18 jaar aan de bar...ik had er een villa van kennen kopen maar dan had ik al dat moois moeten missen. ik zat donderdagavond weer te lang.

There's always hope - Tim Lewiston

There's always hope op IMDb (5,0)   There's always hope op Moviemeter (1,88) Gewoon een zoetsappig filmpje, maar dat kon deze kijker...