vrijdag, juli 27, 2007

Super 8

Gisteravond aan Ronald verteld over mijn postje van gister. Enigszins verontwaardigd ging hij ervan uit dat hij de 8e broer wás!
Een fijne avond was het, daar aan t alkmaarse grachtje. Zo lang als Pluvius ons toestond zaten we buiten, daarna binnen: met een bord nasi op schoot bekeken we de gedigitaliseerde versie van zijn jaren 70 Super 8 filmpjes.
Ronald had namelijk het vermogen om met (bijna)al mijn broers op vakantie te kunnen. Eerst zag ik opnamen uit 1978 toen hij met D en S de Noorse meren afpeddelde.
Daarna zag ik m in het ommuurde Berlijn lopen met de twee oudere broers: langharige hippies allemaal die zo onaangepast mogelijk probeerden te zijn.
Jaja, tis erfelijk!

Met een fijne grijns treinde ik naar huis, heerlijk vol met nieuwe "oude" herinneringen.

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...