maandag, juli 23, 2007

Zonder woorden

het zal voor mijn lezdertjes even wennen zijn geweest, maar Begtje had even geen woorden.
zo een overload aan gevoelens, aan gebeurtenissen, aan warme opmerkingen en harten-onder riemen heb ik nog nooooit mogen ervaren.
heel drupsgewijs zal ik hier een en ander gaan loslaten, afhankelijk van hoe en wanneer het in me opkomt.
foto's van het geheel komen sowieso op "marriagedoe", zie rechts, en ik ga nog een apart album maken op mijn eigen begt.nl, maar geef me even de tijd, ik zou zelfs zeggen: geniet even van de rust, ik kom later luid en duidelijk terug..

Geen opmerkingen:

Green Border (aka Zielona Granica) - Agnieszka Holland

Green Border op IMDb (6,4)   Green Border op Moviemeter (3,50) Ik kon de slaap maar moeilijk vatten gisteravond, er spookte te veel door mij...