zondag, april 27, 2008

Coming of age

Tis een gekke constatering. In de jaren 80 zag ik ze meer dan regelmatig, ik denk dat een concert of vijftien niet overdreven is. en altijd was ik gefascineerd door die ouwe man die de jonge honden om hem heen overtrof in enthousiasme, aanstekelijkheid en humor.
Gisteren zag ik hem voor t eerst in ruim een decennium weer muziek maken. Verbijsterd was ik toen ik zag dat hij, die ouwe man, niet ouder geworden was. Dat juist iedereen om hem heen de tanden des tijds stevig heeft moeten poetsen, terwijl hij weliswaar een ouwe man blijft, maar nog steeds kronkelt en krioelt, grimast en gromt.

Claw Boys Claw blijft retestrak, Claw Boys Claw is met een heel simpele comeback gewoon opnieuw de beste live band van nederland. Here to stay

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...