dinsdag, oktober 27, 2009

Voor delen

Het heeft zo zn voordelen, zo'n shocking bericht dat je toekomst voor eeuwig verkleurt. Je leert namelijk veel makkelijker omgaan met dingen waar je jezelf voorheen druk om zou maken.
AOW, Wilders, racisme, solidariteit? ik ben vast van plan die zaken veel vaker langs me heen te laten glijden.

Na een heel fijne vier dagen lange onderdompeling in de schijnwereld van de film, weet ik dat het zo ook allemaal moet bekijken. "Daarbuiten" en "Zij" dat is allemaal maar schijn, je eigen wereld moet je zelf leven.
ik was voor delen, maar ga maar s n tijdje aan mezelf denken!

2 opmerkingen:

Herr Meijer zei

Vuile egocentrische rechtse bal :D :D :D

Ik zeg: yeah! Schop kont, Begtje!

begt zei

als links zijn niet meer helpt, dan moet ik de maatschappij maar volgen immers. Afslaan naar rechts, nou nog hopen op voorrang..

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...