donderdag, oktober 01, 2009

Eindstandje 69

Weten we dat ook weer. Sinds vannacht twaalf uur weet ik dat ik 69 jaar oud word.
Mijn vader werkte tot zn 65e, stierf op 67. Mn oudste broer werkte tot eind 59e, stierf op 61.
Nu ik te horen krijg dat ik tot 67 door moet, weet ik dat ik dan in ieder geval 69 ga worden.

Weer twee jaar langer pokergeld leveren voor de pensioenfondsen, weer twee jaar langer onder t juk van deadlines, niet uitbetaalde overuren en van ongelijke verhoudingen in functioneringsgesprekken.
het doet me allemaal niets meer, ik weet immers nu dat ik 69 word.

Wat zal ik de komende 21 jaar s gaan doen??

7 opmerkingen:

Anoniem zei

standje 69?

Peter te Riele zei

Word maar niet werkloos!:(

peterter

Kiwi zei

Misschien eerst maar eens op zoek gaan naar een baan en werkgever waar je de komende twee decennia wel met plezier naar toe gaat?

begt zei

das ook weer waar, als ik mn baan nu kwijtraak houdt t allemaal nog eerder op.

begt zei

@kiwi de ultieme tip. maar ja, tussen plan en praktijk ligt zoveel ruimte...

sneeuw zei

Wellicht kan je door een flexwao tot je 70e doorwerken. heb je toch maar mooi weer 3 jaar xtra...

begt zei

SNEEUW! pragmatische oplossingen, daar ben ik van!
dank voor deze levensreddende ingeving...

Sun Children (aka Khorshid/The Sun) - Majid Majidi

Sun Children op IMDb (7,1)   Sun Children op Moviemeter (3,71) Deprimerende film, ondanks dat ie voortdurend naar het licht toe werkt. Natuu...