donderdag, juni 03, 2010

Geen bereik

Althans, zo leek het. begt als blogger leek even buiten bereik.
Klopt niet helemaal: ik was wel in de buurt, had ook kunnen bloggen maar spendeerde mijn tijd aan teveel werk, te hard in de tuin aan de gang en te weinig bankzitten.

Ik kan natuurlijk verrassend uit de hoek gaan komen over de verkiezingen, over de oorlogshitserij van israel, over het plots opkomende mooie weer, over gemiste filmvoorstellingen, maar ik doe het nog ff niet.

U moet maar even geduld hebben. Waarvoor vooraf excuus..

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Opeens last van groene vingers?

Hans

Anoniem zei

Inderdaad ben ik je erg aan het missen. Er lijkt alle aanleiding om het een en ander te melden. En juist nu kan het invloed hebben. 'Geen bereik' lijkt niet alleen zo, dat is ook zo.
Kortom, laat die plantjes even met rust, kom van die bank af, laat die film even schieten, zet je achter de computer.
Het (bloggers)land heeft je nodig!

Peterter

Herr Meijer zei

En dan hebben we het nog niet eens over échte Begtjes als de bizarre Surinaamse politiek en het kraakverbod. Je hebt wat in te halen, jong :)

begt zei

oeps, dit schept verplichtingen.
vanavond maar eens aan na de bak (na de verplichte werkzaamheden voor filmhuis en eigen huis)

Crock of Gold: a few rounds with Shane MacGowan - Julien Temple

Crock of Gold op IMDb (7,7)   Crock of Gold op Moviemeter (3,81) Ondanks dat het al ruim drie decennia werd aangekondigd (én verwacht), was ...