maandag, juni 28, 2010

Chaos

terwijl t toch doorgaans helemaal geen vervelende dingen zijn waar ik mee bezig ben, ervaar ik de huidige periode als chaos. chaos in mn hoofd.
Onafgemaakte zaken, gebrek aan inspiratie om een uitermate low-key popquiz op te zetten, afspraakjes en bezoekjes die zweven tussen uitstel en afstel, noem t maar..

Tis een gevoel, dat geef ik toe. bovendien streep ik ook regelmatig dingen af die goed gaan. Ik heb wel een vermoeden waar de bron ligt, maar zoek ondertussen door naar de juiste modus om alle lijntjes strak te houden.

Rommelige start van de zomer, maar er gaat vast klaarheid komen..

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Trek het je niet aan Begt, meerdere mensen verkeren in dezelfde situatie. Een verlate voorjaarsmoeheid?

Hans

begt zei

zou zonder meer kunnen, veel heeft het te maken met chaotisch werk.
maar ja, das maar 40 uur per week..

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...