maandag, mei 24, 2004

Iklonen

Ben bezig met de aanschaf van een mobiel muziekapparaat, dat in de volksmond al de (merk)naam Ipod heeft meegekregen. Ben zelf niet erg thuis in de wereld van snel en veel downloaden, maar wil gewoon weer muziek onderweg hebben (ik moet tenslotte veel met de trein langs Amsterdam CS, en dan wil je toch toepasselijke liedjes als "Crash" van the Primitives kunnen draaien).
Mijn schoonpa helpt me mijn keuze niet te overhaasten! Zo'n vijfhonderd euro voor een apparaat waar nog weinig ervaringen over bekend zijn, is inderdaad niet niks. Ik word nu dus overstelpt met consumenten-onderzoeken, nieuwsberichten over nieuwe Ipod-klonen (juist: Iklonen ) en over verse aanbiedingen.
Ik denk dat ik voorlopig mijn geld nog even opPod, vooraleer ik de juiste keuze kan maken

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...