maandag, oktober 16, 2006

Half 'n half

Gek eigenlijk: heb een heeeeleboel gedaan dit weekend en toch heb ik een zeer relaxed gevoel.
Kapper, brillenmeet-afspraak, overgestapt in - zie hieronder - de mobiele wereld, afspraak met de zolderverbouwer gehad, daartoe eerst de zolder verder uitgeruimd, daartoe een ritje gemaakt naar de afvalverwerking (voor westfrisi: de bolk!), met mijn dochter naar voetbal geweest, tuin uitgeruimd, met dochter nummer oudst naar de film geweest, twee afleveringen Heimat-gekeken, de oude tv vervangen door een iets minder oude en in bad gezeten .

En gotsiebakkie, wat voel ik me evengoed relaxed. Waarschijnlijk was de planning gewoon goed: al die zaken genoemd deed ik vooraf aan die badsessie. Gisteravond zweette ik blijbkaar alles vamme af.

Het gaat een belangrijke week worden (cv update, referenties werven en dan richting het officiele sollicitatiegesprek. u leest!)

4 opmerkingen:

Peter te Riele zei

Relaxed een belangrijke week in gaan, dat kan niet beter! Veel succes, dat kan niet misgaan, zou je zeggen.

begt zei

gek genoeg heb ik zelf inderdaad een goed gevoel.
vol d'r in, zouk zeggen...

Anoniem zei

je zou haast zeggen een upgrate, skoon aan de haak, ofwel al ut vuil draf, blanco de week in ....

begt zei

en nou volhouwe!
wordt lastig, vandaag een tweetal slechtweer-gesprekken, maar ach, daar komen we ook wel weer uit..

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...