maandag, oktober 23, 2006

Hier hot daar haar

Been around, this weekend. Twee verjaardagen in de regio, eentje in mijn woonstede, bovendien nog een kraamborrel, een tripje met wat zolderspullen om af te leveren: begtje was fors onderweg dit weekend.
Derhalve gisteravond goed op de rem nadat ik de meiskes had weggebracht naar hun andere bedje. Lekker op de bank voetbal gekeken (spektakelshow in de Kuip, heb zowaar werus genoten van een potje voetbal op tv), daarna twee afleveringen van Heimat gekeken - moet er nog zes van dvd-box 1, en ik zit pas in 1944- om de avond af te sluiten met een opnieuw intrigerende aflevering van Six Feet Under.
Gek toch dat die serie me altijd weer weet te pakken. heb het complete vorige seizoen gemist omdat de uitzendtijd haax stond op mijn mogelijkheden, maar nu ik de laatste vier vijf zondagavonden toch thuis blijf omdat ik daar ook water kan krijgen, nu zit ik er opeens weer middenin. Genieten, eigenlijk.

Nu de handrem er dus weer af, er moet gedatabaast worden!!

Geen opmerkingen:

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...