donderdag, december 06, 2007

Wijlen mijn bijk

ik doe het niet! ik ga niet voor nog s ruim 100 x fl. 2,20173 mijn oude amsterdam-noordfietsje laten repareren.
spaken vliegen onder me vandaan, een daarvan joeg gelijk mijn ketting eraf en bovendien blijkt de achterband aan reparatie toe.

ik heb de fietsenmaker (prachtig beroep nog steeds ,zo'n oude geoliede loods met immer een flegmatieke beheerder) veel succes gewenst met demonteren van bruikbare onderdelen en heb mijn oude 'Barcelona" een prettig derde leven gewenst.

voorlopig weer even op'vouwen" en ondertussen op zoek naar een nieuw 2ehandsje!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

neem je betonschaar mee!!!

Herr Meijer zei

Of een goede loper. Grappig woord trouwens, want dankzij die loper verword jij een loper.

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...