woensdag, juli 16, 2008

Inhalig

T gaat lekker.
Sinds in een groot deel van t land de vakantie is ingetreden, merk ik dat ik ruimte krijg voor andere zaken (nog los van de ruimte in de trein, joechei!).
Gisteren kreeg ik een cancelbericht door voor een vergadering omdat driekwart van de genodigden er niet bleek te zijn. Dat gaf me mooi de gelegenheid de volgende stap te doen in de inhaalslag, waar ik mee bezig ben.
Xag gisteren mijn vierde film binnen een week en vanavond ga ik t heuse plezier beleven: gewoon weer eens samen met mijn lief naar de film.

In het voorjaar zag ik t somber in, maar nu wordt mn filmlijstje 2008 toch langzamerhand acceptabel.

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...