zondag, augustus 18, 2013

Look again - Jean-Marc Piché

Look again op IMDb
Zo lusteloos als ik gisteren was, zo ben ik zelden. Had dus ook geen fut om een filmtitel op te zoeken en ben gewoon bij Film1 gaan zitten. Een thriller. Een tv-movie, stond er zelfs bij. En nog was ik niet gewaarschuwd genoeg. Hoofdpersoon met zwart kort haar, dat zal t m wel gedaan hebben dat ik bleef hangen.

Allison heeft t allemaal voor elkaar. Examen voor makelaar lijkt succesvol te zijn gedaan, haar lieve en succesvolle vriend geeft haar rust. Als bij een inbraak in diens woning de boef erin slaagt om de bewoner dood te steken, verandert haar leven voorgoed. De inbreker siste haar een en ander toe waardoor ze vanaf dat moment overal zijn stem hoort. En z'n geur ruikt.
De relatie met haar beste vriendin komt onder druk te staan als die haar nieuwe vriend voorstelt en deze Allison begroet. Die stem? Die limoncello-geur? Zou het??

Niet best geacteerd, alles ligt er duimendik bovenop. Klein compliment voor de maker dat ie aan het eind het script toch iets ingenieuzer heeft kunnen maken dan het lang leek te zijn. Verder is dit er een van veel in een dozijn.

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...