dinsdag, juli 19, 2005

Code Red

Alarmfase vier weer vannacht: omstreeks half vier een enorme stortbui boven mijn woonplaats en, gevoelsmatig, vooral boven mijn huis.
Omdat de loodgieter nog steeds niet is geweest om de goot aan te passen stonden lief en ik vannacht dus weer met meubels te schuiven, lampen te redden en electro-apparatuur veilig te stellen.

Onnodig weliswaar, er drupte niets naar binnen, maar de schrik zit er volop in. Dit kost nachtrust, humeur en straks ook nog gewoon harde centen.
Zuuuuucht, ik ga maar weer eens bellen met de loodgieter....

2 opmerkingen:

Anoniem zei

We hebben hetzelfde probleem, alleen bleef het bij ons droog. Ook moet bij ons de loodgieter nog komen. Waar zitten die lui toch?

begt zei

allemaal op het zelfde loodgieterscongres, vermoed ik..

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...