vrijdag, juli 01, 2005

Geluk

Als je zo de onderste twee posts leest, zou je zeggen dat ik een boos man ben.
Das niet altijd waar.
Vanmorgen achtte ik mijzelf opperst gelukkig: ik vond een 5 cent-muntstuk op straat.
En als u beseft dat ik in een wijk werk waar zelfs de kortste sigarettenpeuk nog opgespoord wordt door de "vereniging zelfkant van Nederland", snapt u dat een geldstuk helemaal nooit zal blijven liggen.
Vanaf heden, 1 juli alweer, dus op weg naar mijn eerste miljoen???

Geen opmerkingen:

Simple comme Sylvain (aka The Nature of Love) - Monia Chokri

Simple comme Sylvain op IMDb (6,8)   Simple comme Sylvain op Moviemeter (2,68) Simple comme Sylvain op Wikipedia Sympathieke romantiek maar ...