dinsdag, september 05, 2006

15 jaar gelee

Het rommelde een beetje in het westen, zo om en nabij 15 jaar terug. Ons bereikten berichten over een opwindend gitaarbandje uit het oosten, dat in december het eerste concert in "Holland" zou geven in de hoofdstedelijke Melkweg.
Drie maanden hadden ze het oosten al geteisterd, Bettie Serveert (want daar hebbe we het over), en ik moest en zou natuurlijk bij dat Melkweg-concert zijn!
Betoverend! Een beetje sprookjesachtige zangeres, ge wel di ge gitaristische werkjes; het klopte allemaal. Het loeispannende "Brain Tag" pakte me meteen, ik was verkocht.
Vele platen, vele concerten later draaik het nog steeds met plezier, zo af en toe nog steeds onder spanning. Carol, Peter, Herman (en een beetje Berend): proost!
Ik draai Palomine vandaag nog maar een keer.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

.....en ??? serveren ze nog steeds melk of een lekker glasje schuimend bier wat als een engelke over je tong spriest

Anoniem zei

Als ik goed geinformeerd ben, spelen ze ergens in dit seizoen in ons aller Manifesto.

begt zei

dan moet ik maar werus heen, johnny. krijg je meteen je jasje terug!

en ja, dat moet ik dan onder een glaasje melk doen, zolang er nog geen nieuwe champagne is.

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...