woensdag, september 06, 2006

GemeneRick

Had ik maar meer vertrouwen in m gehad, had ik m maar iets beter gekend. dan had ik gewoon weer een eerste plaats op mijn palmares gehad.
Nu kostte het gebrek aan durf om op Rick Rubin te stemmen me de eerste plek in de maandelijkse ConXies-popquiz.
Maatje Nico had een prachtige, maar moeilijke quiz gefabriceerd waarin de helft van de vragen niet alleen onderling op een of andere manier met elkaar in verband stond, maar waarvan dan ook steeds paarsgewijs beide platen waren geproduceerd door "Def" Rick Rubin.
En dat ik wel de conxie wist ,maar niet op Rick stemde kostte me dus 4x3 punten, terwijl ik nu op 3 pnt van de winnaar eindigde: bronzen pl(e/a)k.
Fucker! Ja, ik ja! Beetje meer lef ja!

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...