maandag, september 04, 2006

Valse start

Niks spinnen, niks fitness. Valse start.
Van sporten kwam niks, al heb k wel forse lichamelijke inspanningen geleverd: ruggemergtrekkende hoestbuien, marcherende legers rillingen over de rug en een continue warmte/koude-batlle met mn eigen lichaamstemp.
U raadt het: op overdreven vriendelijke wijze hek de griep overgenomen van mijn lief. Of beter: van haar collega's. Of, wellicht nog helderder, van hunner cliënten.
Ik had werus een lang weekend vrij, dus dat diende opgeofferd aan bedderust en uiteraard aan de kinderzorg.
Inmiddels lichtelijk in t herstel (eenmaal rechtop gatut wel, bij t liggen en/of rusten blaf ik nog vrolijker in t rond dan de gemiddelde cocker spaniel), hoop dat t morgen weer een beetje richting onbekommerd naar buiten en ter werke gaat.
Ben op de terugroute dus, maar moet nog even geduld hebbe..

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja, eh, hee, je bent er wel hoor, vanavond, Kroegie.
Of nee, misschien maar beter van niet, qua 4us.

FROMMEL zei

ik houdt mij aanbevolen voor het restant codeine pillen...

Peter te Riele zei

Beterschap!

Peterter

begt zei

op frommel na iedereen tevreden gesteld. Ben alweer aan t werk, zoask al meldde gaat t wel als ik maar opzit. zodraak ga liggen lopen de longetjes weer vol.
maar ja, nog n dag op de bank maakt mij ook niet beter, vandaar.

en from: ik heb het zonder pillen gedaan, sorry voor je. ik kan ze wellicht posthuum aanvragen

Anoniem zei

volgens mij wilde je gewoon niet met het spinne(n)wiel te werk gaan

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...