zondag, november 29, 2009

Pretty Vacant

vandaag eindigt een vakantie, net zo plotseling als ie ontstond.
omdat ik een stuwmeer aan vakantiedagen op mn conto had staan waarvan er slechts 5 meemogen naar 2010, moest ik gaan inplannen. weekje tussen kerst en oud/nieuw was al verplicht, maar toch resteerden er nog 12 1/2 dag om aan eigen vrije tijd te besteden.
afgelopen week kwam dus plots, maar we hebben er een heerlijk ontspannen weekje van gemaakt: we checkten het beeld-en-geluid instituut, we checkten de idfa (negative, veel te duur om aan een dosis filmminuten te komen), we bekeken twee biosfilms en lasten één dvd-avondje in. bovendien trokken we een anderhalf dagje naar egmond aan zee voor de combi van strandwandelen en sauna-arrangement in een puik hotel.
Voeg daar nog aan toe dat ik een waanzinnige achterstand aan administratie heb weg- en bijgewerkt en u snapt dat ik errug relaxed ben.
morgen zomaar s van de wekker wakker worden, ik ben er wel weer aan toe!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

en en en en de trein, was dat ook weer leuk?

begt zei

jazeker. ondanks dat we geen kwartet meer zijn maar een komisch trio is het nog steeds een fijn stukje cabaret, smorgens!

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...