maandag, december 07, 2009

Klimaat op

Redelijk tegen mijn traditie ingaand, ga ik u eens een mening geven die bol staat van negativisme.
Ik geloof absoluut niet in het welslagen van de klimaattop in kopenhagen,simpelweg omdat ik niet geloof in de welwillendheid der landen.
De internationale autolobby is te machtig, de industrie en werkgevers hebben het nog altijd meer voor het zeggen dan de mens in de straat en politici zijn te schijterig om fikse ingrepen te doen danwel fikse uitspraken te doen tegen grootvervuilers als China en Amerika. Dit laatste om de simpele reden dat hun handelsbalans nog altijd belangrijker is dan het gemeenschappelijk doel de aarde te conserveren.

Derhalve geloof ik eerder dat binnen een generatie het klimaat op is.

Geen opmerkingen:

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...