maandag, februari 07, 2005

Zin

Lijstjesgek als ik ben heb ik me weer voor een nieuw karretje laten spannen.
Onder de noemer "Heilig voor mij" is op de website Zinweb deel te nemen aan een project. Dat heeft zich tot doel gesteld tussen nu en 1 juni een verzameling aan te leggen van 343 spreuken en teksten die inspirerend werken voor mensen.

Bijbelteksten, songteksten, gedichten, strijdkreten en quotes : ik ken er vele en er zijn er vele die mij inspireren. Eentje springt er bij mij echter al mijn leven lang uit en die heb ik daar dus ook op geplaatst.
Een lijstjesgek doet hier immers aan mee! U?

NB: 343 is kabbalistiek! 7 x 7 x 7 namelijk...

2 opmerkingen:

FROMMEL zei

dus madonna/esther doet ook mee

begt zei

klopt! die heeft een voor haarzelf zeer inspirerende tekst ingestuurd, iets over "living in a material world en ik wil daar ook een heleboel van.."

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...