Ik ben filmliefhebber.
Nee, opnieuw: ik ben filmFANAAT! Al jaaaaren, maanden, weken, dagen, uren.
Niks mis mee, maar het leidt soms wel eens tot verdwazing. In mijn voorbereiding op het schrijven van een recensie over Fahrenheit 9/11 (de overigens formidaaaabele docu van Michael Moore) kwam ik een bericht tegen over wat ze in mijn vak "product placement" noemen.
Al dan niet stiekem worden in een speelfilm heel wat logo's en merknamen vertoond. Kijk voor de grap 's op die site en kijk of je iets gemist heb in een van je favo-films de laatste tijd.
Voor de goede orde: bij Michael Moore ging het bijvoorbeeld ook over Halliburton en dat kon je nou niet bepaald reclame noemen...
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Captives (aka Foglyok) - Kristof Deak
Captives op IMDb (7,0) Captives op Moviemeter (2,93) Deze tijd is bij uitstek geschikt om films over totalitaire staten te bekijken. En al...

-
Un Monde op IMDb (7,3) Un Monde op Moviemeter (3,57) Oef, wat komt dat toch altijd keihard binnen; films over pestgedrag zijn eigenlijk ve...
-
The Whistleblower op IMDb (7,1) The Whistleblower op Moviemeter (3,43) Wat een impact! We bekeken deze film 15 jaar na verschijning nog e...
-
In restless dreams op IMDb (7,7) In restless dreams op Moviemeter (3,57) Ellenlange doch boeiende documentaire over de sympathieke muzikal...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten