Ik ben filmliefhebber.
Nee, opnieuw: ik ben filmFANAAT! Al jaaaaren, maanden, weken, dagen, uren.
Niks mis mee, maar het leidt soms wel eens tot verdwazing. In mijn voorbereiding op het schrijven van een recensie over Fahrenheit 9/11 (de overigens formidaaaabele docu van Michael Moore) kwam ik een bericht tegen over wat ze in mijn vak "product placement" noemen.
Al dan niet stiekem worden in een speelfilm heel wat logo's en merknamen vertoond. Kijk voor de grap 's op die site en kijk of je iets gemist heb in een van je favo-films de laatste tijd.
Voor de goede orde: bij Michael Moore ging het bijvoorbeeld ook over Halliburton en dat kon je nou niet bepaald reclame noemen...
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Shut in - D.J. Caruso
Shut in op IMDb (5,7) Shut in op Moviemeter (2,74) Shut in op Wikipedia Copycat film, deze. Na het grote succes van de claustrofobische fi...

-
Hard Truths op IMDb (7,3) Hard Truths op Moviemeter (3,83) Voordat ik gisteren de zaal betrad toch eerst nog even opgezocht welke films va...
-
American Fiction op IMDb (7,5) American Fiction op Moviemeter (3,56) American Fiction op Wikipedia Wat een heerlijke film! Niet alleen doo...
-
Krachtige film , met een jeugdige powervrouw in de hoofdrol. Hoewel de film uitermate Italiaans aandoet, is het toch echt een Franse film. C...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten