maandag, augustus 08, 2005

Don't go into that barn, yeah..

Tom Waits zong t een jaartje of twee geleden. die moet ooit een keer bij mij in de schuur geweest zijn. je kunt zomaar een beet oplopen van rare rondschuivende dingen.
tijd dus om daar s verandering in te brengen. vorige week leegde ik al een voorraadkast waar spullen instonden die mijn lief nog nooit van d;r leven gezien had - en die woont toch al weer bijna twee jaar bij me.
vandaag, de eerste vakantiedag, gebruikte ik om alles leeg te halen. verdelen in troep en hergebruik, vervolgens eerst de lege ruimte schoonmaken. dan het hergebruik schoonmaken en de troep gelijk bij de afvalverwerking dumpen.
Als ik nu een biertje uit de schuur pak, klinken mijn voetstappen door in echo-echo-echooos. tis opgeknapt, al zegk het zelf..

Geen opmerkingen:

C'e ancora domani (aka There is still tomorrow) - Paola Cortellesi

C'e ancora domani op IMDb (7,8)   C'e ancora domani op Moviemeter (3,67) Een schoonheid van een film. Verhaal is sterk. Beelden zijn...