dinsdag, oktober 11, 2005

Wat maakt t allemaal uit?

Dinsdag is hier doorgaans een rotdag. Drukte om niks, er gaat altijd veel mis terwijl dinsdagavond altijd deadline geeft.
Vandaag: mijn rechterhand is ziek! Moet dus die hele drukte zelf voorbereiden.
Daarnaast is mijn andere collega (die op deze dagen mede mijn rechterhand met werk voedt) ook ziek. Mag ik ook zijn dingen gaan doen.

Alle ingrediënten voor een teringdag.

MAARRR! Wat maakt het allemaal uit? ik heb toch de allermooiste plaat van het decennium opstaan?
Al jaren helemaal verslingerd aan de debuutplaat van Madrugada. En die staat NU op. "Industrial silence", het is een profetische titel voor deze werkdag.
Ik zing, mompel en neurie me deze dag wel door.
Muziek is de medicijn...

Geen opmerkingen:

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...